onsdag 25 september 2013

När hösten kom...

Med den första höstdagen följde längtan av att inreda, fynda och pyssla och jag bestämde mig för att dela med mig av mina projekt här. Det kommer att bli en härlig mix av två av mina största passioner – inredning och vintage. Ni kommer också få en del bröllopsinspiration och få följa med på ett och annat renoveringsprojekt.

Jag är utbildad journalist och jobbade tidigare som reporter och nöjesredaktör för (nyligen återuppståndna) tidningen CHIC där jag även hade min blogg. Numera frilansar jag och koordinerar bröllop och konferenser på segelskutan Lady Ellen.


Namn: Emilie Cederquist
Bor: I 20-talslägenhet i Göteborg
Gör: Frilansjournalist på bland annat Chic.se och verksamhetschef på Lady Ellen Charter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar